Альховік Наталля Генадзьеўна,
Кваліфікацыю
павышала ў лютым
Педагагічнае
крэда: “Знание только тогда знание, когда оно приобретено усилиями своей мысли,
а не одной памяти”.
У сваёй рабоце
настаўніца выкарыстоўвае элементы модульнай тэхналогіі і тэхналогіі развіцця
крытычнага мыслення праз чытанне і пісьмо. Настаўніца лічыць, што гэтыя
тэхналогіі эфектыўныя і пры набыцці новых ведаў, засваенні атрыманага матэрыялу,
пры кантролі пройдзенай тэмы.
Пры выкладанні
прадмета выкарыстоўваюцца розныя формы работы: праца з універсальнай схемай пры
рашэнні разліковых задач, выкарыстанне блок-схем на этапе праверкі ведаў, прыёмы
кластэр, інсерт, сінквен і іншыя. Усё гэта дазваляе максімальна актывізаваць
пазнавальную дзейнасць вучняў. Шырока выкарыстоўваюцца групавыя формы работы,
якія дазваляюць вучням з рознымі ўзроўнямі развіцця паслядоўна авалодваць
праграмным матэрыялам. Практычна заўсёды на ўроке настаўніца выкарыстоўвае
дэманстрацыйныя або лабараторныя доследы.
Дзейнасць Наталлі
Генадзьеўны дае добрыя станоўчыя вынікі. Яе вучні звычайна сяроз лепшых на
раённых алімпіядах. Туміловіч А. (
З’яўляючыся
кіраўніком раённай творчай групы настаўнікаў хіміі, Альховік Н.Г. прапагандуе
выкарыстанне сучасных адукацыйных тэхналогій сярод настаўнікаў горада і раёна.
Была пераможцай
абласнога конкурсу “Калейдаскоп урокаў” у