Громава
Наталля Аляксандраўна,
настаўніца інфарматыкі гімназіі з
Педагагічнае крэда:
калі вучым, вучымся.
У рабоце Наталля Аляксандраўна прымяняе інтэгрыраваную, модульную,
асобасна-арыентаваную, гульнёвую тэхналогіі і тэхналогію праблемнага навучання.
Настаўніца лічыць, што пры навучанні інфарматыцы трэба паказаць вучню магчымасць
камп’ютэра, а прымяненне яму ён знойдзе сам, прычым у той ступені, у якой яму
гэта неабходна. Трэба растлумачыць прынцып дзеяння аб’екта, які вывучаецца, а не
прымушаць механічна завучваць канкрэтныя яго ўласцівасці.
На думку настаўніка, увесь вывучаемы матэрыял лепш за ўсё падаваць адначасова ў
некалькіх формах: гукавой, тэкставай і графічнай, візуальнай.
Вучні Наталлі Аляксандраўны пастаянна прымаюць удзел у прадметных алімпіядах,
конкурсах навуковых работ і дасягаюць добрых вынікаў.
2005-2006 г. – раённая алімпіяда – ІІІ месца;
– абласная алімпіяда – дыплом ІІІ ступені;
– раённы конкурс навукова-даследчых работ – І месца;
2006-2007 г. – раённая алімпіяда – ІІІ месца;
- абласная – дыплом ІІІ ступені;
- раённая алімпіяда для 6-8 кл. – І месца;
2007-
- абласная – дыплом II ступені;
- рэспубліканская - пахвальны водгук;
2009-
2010-
2011-
2012-2013 г. - раённая алімпіяда для 6-8 кл. – І месца;
2013-2014 г. - раённая алімпіяда ІІІ месца;
- аённая алімпіяда для 6-8 кл. – І месца.
Наталля Аляксандраўна два гады (2012/2013 і 2013/2014 н.г.) ўзначалівала творчую групу настаўнікаў
інфарматыкі раена па тэме "Рашэнне алімпіядных задач", з’яўляецца загадчыкам
кабінета інфарматыкі, актыўна ўдзельнічае ў пасяджэннях МА раёна, дзе
неаднаразова выступала па праблемах “Прымяненне профільнага навучання”,
“Асаблівасці выкладання інфарматыкі ў 8-х класах 12-гадовай школы”, “Прымяненне
дыферэнцыраванага падыходу ў навучанні” і інш.
Узнагароджана прызамі, падзячнымі пісьмамі
і
граматай РАА за добрые вынікі на абласных, раенных алімпіядах і дыпломамі
за стварэнне і развіццё
гімназічнага сайта.