Харытонава Таццяна Мікалаеўна, 1956 г.н. Адукацыя вышэйшая, педагагічны стаж – 34 гады. Мае вышэйшую кваліфікацыйную катэгорыю.

Педагагічнае крэда: 

Дети, привыкшие к Критике,

Учатся осуждать

Дети, ВРАЖДОЮ воспитанные

Знают, как нападать

Дети, В НАМСЕШКАХ выросшие,

Впитывают робость.

Много и часто СТЫДЛИВЫЕ –

С виною своей неразлучны

Те, кто воспитан ТЕРПИМОСТЬЮ,

Постигают науки терпения

Воспитанные одобряющим словом

Умеют верить в себя

Дети, выросшие похвалою,

Умеют видеть хорошее

А воспитание Справедливостью

Учит детей  доверию

Дети, воспитанные одобрением,

Живут с собой в ладу

Одарённые дружбой, душевным теплом –

Находят в мире любовь

Каждый ребёнок личность

Достойная любви, уважения и   самовыражения

 Сэлли Фельдман

 

Таццяна Мікалаеўна сваёй пасадзе стараецца стварыць калектыў творчых аднадумцаў, “Каб настаўнік стаў працаваць творча, неабходна стварыць такія ўмовы, прыя якіх інакш працаваць нельга. Трэба заахвочваць чалавека мяняцца, расці”.

Яна лічыць сябе настаўнікам, “носьбітам” ідэі, веры, калі патрэба – волі.

Вучыцца і дасягаць майстэрства педагогі павінны самі, а кіраўнік павінен іх падахвочваць.

Як не кожны музыкант становіцца вялікім, так не кожны настаўнік становіцца творцам.

У яе разуменні творчасць настаўніка – гэта уменне нестандартна рашаць стандартныя праблемы; гэта выбар асаблівых “кемлівых” шляхоў, якія вядуць дзяцей да праўдзівасці, выклікаючы цікавасць і жаданне вучыцца; гэта і пачуццё новага, і здольнасць прагназіраваць вынік і смеласць эксперыментатара. І галоўнае, без чаго немагчыма творчасць – любоў да справы, кампетэнтнасць, захапленне і аптымізм.

Упраўляць сёння людзьмі – значыць ствараць ўмовы для настаўнікаў, каб яны з вялікім жаданнем хацелі выконваць свае абавязкі.

Сайт создан в системе uCoz